17 oktober 2011

Hör ni hur dåligt datumet klingar i öronen. Usch och fy är vad jag tänker.
Idag är nämligen dagen då jag ska få en mastodont nål instoppad i armen. BLÄ! P-stav. Jag ångrar bittert att jag öppnade förpackningen och kollade på nålen. ush usch usch, jag som mår skit av att ta ett blodprov.
Så nu sitter jag här med emlasalva på armen där jag hoppas att den skulle vara.

Annars så ska jag jobba ikväll. Denna vecka kommer det bli två dagars hårt arbete, tjohoo. Är det heltid eller..?! Nä miss i beräkningen från alla håll, men det hoppas jag löser sig såsmåningom.


Igår var det en sjukt bra dag dock :) Bullbak och god matlagningen tillsammans med Petter och fotbollen. Petter gjorde dom godaste bullarna jag någonsin har smakat på. Så nu vet jag att jag aldrig mer kommer att behöva baka bullar, det får han fixa :)







Tänker på dig vännen
du får sluta skada dig nu! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0