19 oktober 2011

Fiiifan va trött jag är. Ställde väckarklockan på 8 idag för att inte vända på dygnet, vuxenpoäng ja vet.
Nä men jag kunde verkligen inte sova igår, låg och tänkte massa, försökte resonera lite. Men men..

Igår var en kalas dag.
För det första överlevde jag monsterpasset på jobbet och efter det blev det en sväng till Sissi.
Så himla skönt att sitta hemma hos henne, allt känns som vanligt och vi bara pratar och pratar och pratar om allt som hänt mellan oss och allt som hänt den sista tiden. Vi redde ut saker och ting som legat och grott så nu är vi heelt okej och mer än så igen <3


Idag så måste jag diska, ja det måste jag göra.
Hoppas ni har det lika bra som jag just nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0