20 Oktober 2011

Nu sitter jag på jobbet och har lite rast. Himla skönt efter denna morgonen kan jag säga.
För det första så somnade jag inte förrän vid 2 inatt, kunde verkligen inte komma till ro och sova. tillslut låg jag och tänkte på hur vi skulle lägga upp morgonarbetet idag plus en massa annat som man inte borde/brukar/ska tänka på innan man somnar.
Sen i morse ringde väckarklockan och jag snoozade som vanligt, idag dock ett par gånger för mycket. Så när jag vaknade till ordentligt märkte jag att klockan var så mycket att bussen gick om en minut. Helvetes jävla skit tänkte jag!! Och inte nog med det, jag hade lovat min arbetskamrat att hon kunde komma 10 min sent för att hennes bussar gick så dumt. Så det har jag lärt mig att det aldrig kommer hända igen :P
Så det var bara att ringa natten och säga att jag blev sen. Sjukt pinsamt! Men dom är ju så söta så det var ju ingen fara.

Sen då efter en sån morgon är ju allt förstört, så mitt huvud är inte som det borde, alls faktiskt. Men jag hoppas att det ordnar till sig såsmåningom.

Idag slutar jag 16, då hoppas jag på att min kära vän Kriistian kommer och hämtar upp mig för en runda till lite olika affärer (har inte råd, men känner stor behov av lite shopping. Hoppas att Petter inte gör åt för mycket pengar i Danmark ;) Måste ju hålla tankarna på annat nu när mannen inte är hemma. Men det går nog bra, sålänge jag lyckas somna ikväll så är jag nöjd och sen kommer han ju faktiskt hem i morgon :)

Oj va jag var skrivsugen nu då. Kan bero på att tangentbordet på jobbet är helt underbart att skriva på så det går av bara farten.

Men nu ska jag ut och ta lite frisk luft innan rasten tar slut!
Hoppas ni får en bra kväll med Halloween fester och annat. Tänk på morgondagen, den kommer inte bli lika rolig som kvällen ;D MOHAHAHAHA!






Älskar dig mer och mer för varje dag som går!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0