28 Oktober 2011

Idag åker mitt hjärta till Danmark och lämnar mig kvar här i hva med jbob hela helgen. Det känns så rättvist på något vänster(?) Men det kommer nog gå bra. Han är värd det och behöver komma iväg en sväng.

Men jag har då jobb hela helgen, jobb med vikarier hela helgen. Kommer bli super nice med tanke på att jag är den som är mest van på den avdelningen så jag blir lite chef vilket de flesta vet att jag trivs ganska bra med :P

Annars inte mycket, jag har drömt sjukt mycket inatt. Helt skumma drömmar, vet i fan va jag har i mitt undermedvetna egentligen. Men men..

Hoppas ni får en underbar helg, jag ska försöka njuta av att vara ensam hemma med pojkarna. Vi får se hur det går..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0