Kalas dag :)

Arbetsintervjun kan jag meddela gick kanonbra, så bra att visar det sig inte att jag har nåt i belasningsregistret så har jag ett 3 månaders vik.
Och det bästa med det är att efter det är jag uppe i mina LAS-dagar så jag kommer att gå före på längre vik i framtiden. Underbart! Plus då att jag blir arbetskamrat med Malin vilket är en super tjej :)

Sen åkte jag och mötte upp Syster Emma, vi gick på loppis och sen blev det storhandling.
Efter det hem, diska och äta supergod mat.

Annars då? Jag är frisk igen, eller ja, jag känner lite i halsen fortfarande men det tror jag att jag överlever. Nu är det stenhård jobb helg pågång nämligen.

Sen nåt annat, jag och Petter har kommit överräns att börja ett nyttigare liv med kost och motion, det kanske är dags för det känner jag. Har kanske blivit lite mycket chips, läsk, pizza och annan snabbmat det senaste. Så nu är det slut med det och grönsaker och fiberpasta ska bli vår bästa vän. Nån som har tips eller ideer? Tar väldigt gärna emot det då jag är väldigt ny på det här :P



Men nu ska jag koppla in HDMI-kabeln i datorn och sen köra igång sista delen av Harry Potter :)
Imorgon blir det a6 med älsklingen på förmiddagen och sen jobb. För hans del blir det SensationWhite och danmark (jag vill inte ens tänka på det ;)

NattiNatt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0