5 September 2011

Nu är det antagligen bara 12 dagar kvar till jag, mamma och Zandra åker till Kleopatra beach hotell i Alanya :) Kan ni tänka er hur bra det känns..? Jag tror inte det, lilla Ylva har inte varit utomlands på semester sen jag och Pillan åkte till Turkiet när vi gick i 3:an (?). Så det är faktiskt min tur nu.

Annars så har helgen varit lugnt, inte gjort ett smack faktiskt. Himla skönt det också..
Idag blir det jobb några timmar på råslätt och sen hem och laga mat antar jag.
Imorgon jobb 7-14 sen klockan 16 så ska vi boka reesan :D Tjohooo!

Har nog inte så mycket mer att skriva, jag flyger på små rosa just nu bara.
Allt blir så himla bra hela tiden, allt går som jag vill. Kan knappt bli bättre
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0