6 September 2011

Lördagen den 17 September klockan 10.15 sitter jag på ett plan mot en all inclusiveresan till Alanya :D Underbaaaaaart!
Jag kan nog inte skriva i ord hur bra det känns. Vi kommer ha så förbaskat jäkla roligt!!



Sen efter att vi hade beställt resan trodde jag inte att jag kunde bli lyckligare. Då kommer jag hem och ser att spelen vi gbeställde hade kommit hem, vilket betyder att jag har Little Big planet hemma. Inte för att jag de närmsta veckan kommer att komma åt tv eller playstationet eftersom han köpte Assisans Creed också. Men han får väl spela det tills han tröttnar så kan jag spelat mitt spel sen :)

Men nu ska jag fortsätta titta på (?) när han spelar. Yey!? haha.


Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0