8 September 2011

Igår eftermiddag var det sorg i Jönköping och det är det nog även idag. Iaf om man ska kolla facebook. Jag kan nästan lova att 90% av alla jönköpingsbor som har facebook skrev RIP Stefan Liv på som status igår.
Jag kan känna lite såhär, det var ju faktiskt flera som dog, inte bara det lilla "Livet". Visst nu är det ju så att jag inte är ett HV71 fan och det kan ju bidra lite till att jag känner så.
Jag skriver istället RIP alla de som dog i flygkrashen.
Och jag känner sorg med deras anhöriga..


Idag ja, jag vaknade första gången vid halv 8:a och kände mest. INTE EN JÄVLA CHANS ATT JAG HAR SOVIT FÄRDIGT! och drog täcket över huvudet och försökte sova en stund till och jag lyckades. Jag fick ju faktiskt sova en hel halvtimme till innan jag ga vupp, haha.
Då blev det kaffe och Little Big Planet en stund, jag måste ju passa på nu när Petter inte upptar tv:n och playstationet.
Men sen så kände jag att jag faktiskt kunde plocka undan lite hemma och det blev till och med ett varv med snabeldraken. Jag får hoppas att chefen är nöjd med det när han kommer hem sen (annars jävlar;)..

Nu ska jag göra mig iordning för att åka ner till staden, jag söker fortfarande någon som vill äta lunch med mig, men jag tror inte jag kommer att lyckas med det :/
Och tillslut så blir det TrueBloodmonday hos Maagnus.

Men men, som sagt göra sig färdig för världen var det.





lycka..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0