God lördagkväll, god lördagkväll. Dagen id...

img_6219 (MMS)

God lördagkväll, god lördagkväll. Dagen idag var som sådan, mamma hämtade mig vid 10 och vi åkte runt och handlade lite av varje lite överallt. Himla trevligt. Efter det kom jag hem och så chillade jag ett par timmar. Sen pratade jag med pillan och dom skulle partaja och jag skulle med, så jag gjorde mig iordning för avgång. Men sen blev det inte så.  Så nu sitter jag med ett (läs flera) glas lambrussco och har det mysigt på balkongen. Hoppas på en bra film här sen med, men vi får se hur det går med det. Hoppas ni ha en as bra lördag och att ni är kalas bakis imorgon :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0