30 April 2012

Sista april idag då, imorgon börjar vårsommaren. Eller..?

Helgen var kanon, eller ja.
Fredag - afterwork med underbara människor.
Lördag - Stan med syster en sväng och sen chill
Söndag - Jobbade delad tur.

Det suraste/jobbigaste/tyngsta är att Petter har blivit knalldålig. Det började i lördags och har bara blivit värre sen dess. Feber, frossa, föryld och en fruktansvärd hosta :( Det gör så ont i mig att se honom ha så ont när han hostar, det liksom skär i hjärtat. Och vi har försökt med allt men inget hjälper, allt från huskurer till receptfria och receptbelagda läkemedel. Men är det inte bättre till på onsdag blir det vårdcentralen.
Och med min underbara tur så lär jag ju ba bli smittade och hinna bli sjuk lagom till helgen så jag inte kan följa med till Göteborg

Men nu ligger han och sover så jag ska passa på att titta på det senaste avsnittet och Game Of Thrones, så sjukt bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0