1 Augusti 2012

Yeah yeah yeah!!
Pratade med chefen idag och han lovade att jag hade arbete efter augusti slut. WOHOOO! Om det inte blir på vättersnäs så finns det uppe på Öxnehaga om jag vill (KLART JAG VILL, ett arbete är ett arbete). Plus att det är där mormor och morfar bor så då kommer jag att träffa dom oftare också. Win win.
 
Annars då?
Helgen i Göteborg var lååångt över förväntar, så himla gött var det. Ville inte riktigt därifrån.
Fredagen var ju Bruce konserten, kanske tyckte det var lite jobbigt att stå upp i typ 5 timmar. Men det var en galen upplevelse att se så mycket folk som gillar en person på en scen så mycket.
Lördagen blev det Universeum. Så jäkla coolt, där vill jag typ bo. Dinosarna var hur häftiga som helst.
Och på söndagen blev det en sväng på stan och käk på en persisk restaurang, himla gott!
 
Så ikväll ska vi fira med en flaska Asti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0