2 Augusti 2012

Godmorgon på er.
Vaknade vid kvart i 8 idag och inte är jag bitter för det. Jag har börjat bli gammal tror jag, varje gång jag har sovmorgon dagen efter så hoppas jag på att jag vaknar tidigt så jag kan utnyttja dagen så mycket som möjligt.
Jag skulle typ få panik om jag vaknade och såg att klockan var över 9. Knäpp? Ja. Gammal? Ja.

Pratade med syster nyss eller ja för en stund sen. Och efter det längtar jag ännu mer till Lördagens Logfest. Det kommer bli galet roligt tror jag. Det stora problemet (som vanligt) är vad jag ska ha på mig.
Ända sen Emma berättade om att de skulle ha deras 30års fest på logen för typ 1,5 år sen så har jag vetat vad jag ska ha på mig. En suuuperfin klänning som jag köpte för längesen utan att veta när jag skulle ha den. En sån klänning som är för fin för att ha på normala festligheter. Men nu har jag börjat tänka och tänk om den är för fin nu med, eller om det kommer bli för kallt att ha den? Suck, varför blev man tjej för?
Men men, det löser sig nog säkert. Emma säger att jag ska ha den, så det är väl bäst att lyda.

Ylva och Pillan för längesen <3

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen..(?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0