20 Augusti 2012

Måndag idag och ledig, så skönt. Känner verkligen att jag är sugen på att göra ingenting idag så det är väl bra att jag är ledig.
Men, då var det ju någon som bestämde att vi behövde tvätta så det får jag väl göra då..
 
Så det är väl det jag kommer att ägna mig åt idag, jag ska försöka orka att städa badrummet också. Men mer än så blir det inte.
Men jag ska framför allt njuta av det nya avsnittet av TrueBlood nu.
 
 
Förresten, nu börjar jag bli sugen på att färga håret.Sommaren börjar ju faktiskt lida mot sitt slut, plus att jag har fått en ordentlig utväxt nu. Bra idé? Dålig idé? Rött eller mörkbrunt?? Eller ska jag låta håret växa ut så jag får tillbaka "min" hårfärg??
 
Ha en kanon dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0