26 Augusti 2012

Nu var det ett tag sen sist. Jag har varken hunnit eller orkat skriva.. faktiskt.
Vad har hänt då?
Jo jag har jobbat fram till fredag och sen kom jag hem.
Och sen åkte jag iväg på en fika med Daniel och Ida. Daniel har jag inte träffats på år och dar, så himla roligt att träffa honom igen. Och min kära Ida är ju alltid kul och mysigt att träffa.
Efter det en sväng in på bolaget där jag hittade min älskade Westons, en suupergod Cider som jag bara har hittat på Bishop innan. Då blev jag en lycklig tjej!
Sen blev det partaj med Saarah och några fler. Lite Murphys och lite Harrys. En superkväll :)
 
Lördagen så kom Petter hem tidigare än väntat, redan vid 10 tror jag. Vi sov en stund och sen så trampade vi ner till centrum för att kolla lite på Fallens dag. Det var inte mycket att ha kan jag säga. Inte alls faktiskt.
Och sen hade vi bara mys resten av dagen :)
 
Idag ska jag svänga runt med mamma, lite handling lite äta lunch lite kolla förråd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0