En morgonunderhållning, en lista

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag sov faktiskt fortfarande, sov till och med till klockan 9 idag, vet inte när det hände senast.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt på balkongen och gjorde morgonen lite bättre
Vad har du druckit idag? Kaffe kaffe kaffe kaffe och lite mer kaffe
Vad var det senaste du åt? Lite godis igårkväll som jag hade fått av mamma :)
Vad var det senaste du köpte? Ett par korta leggins, sånna där cykelbyxor typ 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet men faktiskt ganska så varmt
Godaste glassmaken? Antagligen någon svindyr B&J
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte, jag fick ju min kärlek men det var inte i första ögonkastet. Så för mig spelar det ju ingen roll. 
Sover du tungt? Jo men det tror jag nog. När jag gick i högstadiet så krockade det en bil in i vår husvägg vilket jag inte vaknade av
Drömmer du mardrömmar? Det händer, men det är inga sånna där vanliga mardrömmar utan konstiga. Sånt som är mardröm för bara mig typ
Trivs du med ditt jobb/plugg? Just nu absolut, bästa jobbet någonsin, får se hur det blir om en månad drygt dock.
Favoritklädsel? Mjukisbyxor och t-skirt :D
Vad ser du om du tittar till höger? En vit vägg och en kaffekopp på armstödet
Vad gör dig glad? Att se andra vara glada och musik
Vad ska du göra härnäst? Jag ska väl skriva klart den här listan och sen göra nåt med dagen antar jag. Vad det blir vet jag inte än.
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt 
Humör just nu? Jo men jag tror jag är på bra humör, det är helt klart bättre än igår och det är ju bra
Favoritgodis? Det var en svår fråga. Nåt jag tycket jätte mycket om och som jag sällar ser i plockhyllan längre är sånna där vita choklad glassar om ni vet..?
Kläder just nu? Nattbyxor och gårdagens topp
Hur många kuddar sover du med? Jag har två kuddar men använder oftast bara en.
Spelar du något instrument? Fiol säger dom att jag borde börja spela. Men en fiol är så dyrt så det kommer nog aldrig att hända. Men kul var det ;)
Morgon eller nattmänniska? Inte en aning, jag är aldrig pigg känns det som. Förutom mitt på dagen då..
Vad är viktigast för dig? Min familj, vännerna och katterna är viktigast.
Är du kittlig? Nja, det beror på vem och hur jag blir kittlad..
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Lättaste frågan hittills. Spindeln, dom borde utrotas från jordens yta och jag skiter i hur viktiga dom är. Jag tror er inte när ni säger det. Död åt Spindeln!
Stökigt eller välstädat? Haha, jag vill säga välstädat men..
Vad längtar du mest efter just nu? Sol, värme, hav och paraplydrink. Men det kommer nog dröja tyvärr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0