13 Februari 2012

Ooh vilken helg jag/vi har haft. Det blev två nätter (ja, jag överlevde utan problem) i Sonatorp. Himla mysigt.
Fredagen var det slingning av hår på mig och emma och sen mys i soffan.
Lördagen blev det arbete, sågning av träd var likamed släpa och bära träd, grenar och pinnar. Sjukt jobbigt!! Men det kändes rätt gött när det var färdigt. Efter det blev det korvgrillning ute och skridskoåkning på utgösslingen som numer är en hockeyrink. Så jäkla roligt att åka skriskor, det är säker 5 år sen sist och jag var lika grym som då.
Kvällen blev god hemmagjord pizza och mys i soffan.
Och så igår kom vi hem tidigt och mös hela långa dagen för att vila upp oss.


Denna veckan är det jobb jobb jobb som gäller, så himla gytt! 6 dagar arbete, det är lite lagom det.

Men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och sen göra mig iordning för arbaiten.

Puss och kram!


Kommentarer
Angelica ~ Framtidens fotograf

Fin blogg du har! Intressant var den också!

2012-02-19 @ 15:39:04
URL: http://angeliicahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0