2 Februari 2012

Jag är liiite trött kan jag erkänna.
Hade jag inte jobbat tidigt imorgon (vilket då betyder att jag måste nana tidigt ikväll) så hade jag inte varit vaken nu. Så det här med natt kan nog funka, inget problem med att sova inte. Det var en ren pina att tvinga sig upp en typ timme efter att klockan ringde kl 12.
Och sen då att natten har gått super bra gör ju inte saken värre. Kalas! Det var lite segt mellan 2.30-4.30, men det gick ju ändå.
Så nu redan på lördag ska jag jobba min första riktiga natt, så dom måste väl ha tyckt att det fungerade bra också.

Idag vet jag inte riktigt, känns som jag borde hitta på nåt för att inte somna typ. Men det får bli lite plock här hemma, lite laga mat och så.
Ska försöka ta mig till ica med, handla lite. Det är ju alltid bra.. Vi får se hur det blir.

Visst er jag pigg ut :D Försöka kan man ju alltid :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0