26 Februari 2012

Wow! Det är typ 2 veckor sen jag skrev nåt senast. Har jag börjat tröttna på att blogga tro? Eller är det så att jag känner att jag inte har något att skriva längre.
Det är nog lite av de båda alternativen tror jag.

Helgen har iaf varit toppen. Johan, Petters polare från Örebro har varit på besök.
I fredags blev det en sväng på krogen, himla fint faktiskt. Sjukt längesen. Träffade massa personer jag inte sett på evigheter. Mysigt värre.
och gårdagen var det soffhäng så det heter duga. Kollade på film, åt godis, sov, chips, ja allt som här till en bakisdag.

Så så har jag det, hur har ni det?

Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0