29 Januari 2012

Nu är jag lite bitter.
Idag skulle det bli mysdag nere på stan med älsklingen och sen skulle vi iväg och hälsa på mami. Jag tänkte att stan skulle vara öppet en liten stund iaf, men icke fick jag reda på nu på morgonen. Suck!
Så jag säger det till min kära och han säger, men va bra, då kan vi ju städa istället. JAAA! tänkte jag, precis det jag hade i tanken med dagen. Mysstädning, hoppas inte stan är öppen så vi kan städa istället, för det är ju så himla mysigt. Bläää!

Men men, det får väl bli lite städning nu på förmiddagen och sen åka en sväng hem till mamma för att sedan komma hem till klockan 17 då arsenal spelar. Wohoo!
SÅ HIMLA MYSIG SÖNDAG!

Nä, nu slutar jag vara bitter, det kommer bara smitta av sig annars och då blir det varken mysigt eller nåt annat.

Ha en kalas söndag!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0