30 Januari 2012

Måndag igen då, eller ja måndagen är snart slut. För det är väl måndag idag? Jag har verkligen ingen koll på dagarna längre..

Idag har jag kollat på film och sen jobbat, nä inte så mycket mer än så.
Jag fick ett sms som jag blev lite glad över och sen fick jag ett sms som jag blev lite bekymrad över och sen fick jag ett samtal jag blev himla glad över och sen fick jag ringa ett samtal som jag fick vara lite arg och bestämt i. Och på jobbet har det rullat på lika bra som vanligt.
Så som ni ser så har min dag varit som vanligt ungefär, inget utöver det vanliga. Lite kanske, men det blir nog som vanligt igen hoppas jag :)


Men nånting jag är väldigt bitter över är att min hosta inte vill försvinna. Imorgon är jag ledig och då blir det en tripp till apoteket och köpa allt dom har som hjälper mot hosta. BLÄ! Skit jobbigt ju!

Men nu ska jag leka lite till med datorn och sen blir der nog sängen och lite serier, mannen är ju inte hemma så man får ju passa på ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0