31 Januari 2012

Imorgon är det februari. Tiden går..
Imorgon är det också onsdag och jag ska jobba mitt första nattpass någonsin. Jag har funderat mycket på hur man sover innan man ska jobba natt. Men jag har kommit fram till med hjälp av folk att det bästa är att gå upp tidigt och sova på eftermiddagen innan man går och jobbar alltså. Plus att man tydligen skulle dricka mycket vatten, om det är för något annat än att man ska springa på toaletten och hålla sig vaken på det sättet vet jag inte. Men det är väl alltid värt ett försök :P



Som ni kanske har märkt eller jag vet att vissa har, så har jag varit lite frånvarnade de senaste månaderna, det har inte varit något personligt mot någon utan det har varit mot alla.
2011 var ett ganska tung år, iaf den senare delen av året. Det hände hn hel del med och i familjen Laurin med flera som har tagit endel energi från oss alla, även fast det kanske inte har märkts utåt sätt.
Där av så har det inte blivit mycket samtal till folk, jag har inte riktigt haft orken till eller känt för att vara den som hör av mig. Det har oftast blivit så att jag har stannat hemma istället för att hitta på saker.
Jag skyller inte på någon, jag skyller inte på något alls. Det har blivit så och jag ångrar det inte. Jag hoppas bara att mina vänner som har fått "lida" av detta utan att egentligen veta varför kan på något sätt förstå eller mer acceptera det.
Jag vill verkligen inte att någon ska känna sig sviken eller så av mig, för det har inte varit meningen. Det har som sagt bara blivit så att jag inte har ringt det där samtalet eller skickat det där smset för att jag inte har orkat eller velat.



Så nu vet ni det och jag hoppas att 2012 blir ett lugnare år, utan olycka, sjukdom och liknande och med mycket saker som löser sig till det bästa.
Puss & Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0