26 Juli 2012

Vilka underbara semesterdagar jag får då!
Det var ju likadant nästan förra veckan jag hade semester, i början av juli :) Antingen har jag väldig tur eller så är det någon där uppe som favoriserar mig. Jag hoppas på det sista alternativet.
 
Måndag, Tisdag var det ju Solien med Emma med familj och Petter. Fiske, sol, grilla, lite öl, helt underbart att bara komma iväg lite från stan.
Igår var det födelsedag, grattis till mig. Och trots åldersnoja så hade jag en fantastisk dag med lite shoppng, träff med Saarah och middag ute med fantastiska vänner <3
 
Och idag blir det vara shill. Ska inte göra ett skit förutom att ligga i solen och bli röd som en kräfta. Måste ju ladda krafterna till imorgon och Bruce Springsteen, eller? :)
 
 
Så nu blir det till att gegga in kroppen i solskydd 30.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0