5 Juli 2012

Mjo, i morse fick jag ju iaf sova till halv 8.
Jag har inte sovit mer än till halv 8 på ett par veckor nu, börjar bli lite tråkigt tycker jag.
 
Meeen iaf, vi har kommit iordning i lägenheten, fått upp allt ur kartonger och nu är det bara att få upp lite tavlor och så på väggarna kvar. Så himla skönt!
Men det känns fortfarande inte riktigt som att vi faktiskt bor här nu. Det är lite dröm fortfarande om ni förstår hur jag menar.
 
Igår var Simon och Andreas här, vi drack lite öl, lagade mat och tjötade. Vi fick också två inflyttningspresenter :) En rosa muffinmaker och en brandsläckare, så snälla grabbarna är.
 
Idag så ska vi iväg och mata Karins kisse och sen ska vi hitta en grill att köpa. Får se hur det går med det. Vi grillade på engångsgrill igår och insåg nog att det var dags för en riktig grill, lite smidigare så.
 
Men nu ska jag väl göra mig iordning antar jag.
Ha det kalas !!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0