8 Juli 2012

Söndag idag och inte vilken söndag som helst. Det är sista dagen på min semester :/
Känns sådär faktiskt. Men jag får trösta mig med att jag älskar mitt jobb och att jag faktiskt har en vecka till om ett par veckor.
 
Igår var en toppen topp dag. Mestadels iaf.
Vi bestämde oss för att cykla till Eko-hallen för att jag vill köpa innekrukor så jag kan plantera om mina kryddor på balkongen.
Men påvägen dit så pajar Petters cykel. Tur i oturen var väl att dom köptes på TeamSportia så det var ju bara att lämna in cykeln där och han fick ta bussen hem. Plus då att jag inte hittade några innekrukor. Det borde ju finnas överallt tycker ju jag, men icke.
Sen när vi hade handlat färdigt där så fick Petter för sig att åka ner till stan och se ifall det fanns två biliga metspön och det gjorde det.
 
Så när vi var hemma igen och hade ätit for vi ner till Oset för fiske. Vi stannade nog fram till 23.30. Galet mysigt med mete, musik och lite folköl.
Sen så fick vi sällskap av Pelle. Fast han ville bara åt mina CheddarPopcorn. 
Tillslut så sprang han in i påsen och hämtade dom när jag slutade slänga ut till han.
Galet söt var han iaf..
och så nappade det en hel del, jag fick 3 fiskar i mindre modellder och sorter och Petter fick en "stor" abborre som ska stekas till middag idag.

Och så avslutades kvällen med ett dopp i vätten, det var faktiskt mycket varmare än vad man tror. jag blev mottligt förvånad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0