Livet leker

Det blev en sväng ner till stan, en ny grill, en sladdlös Iphonedocka och ett par nya sandaler. Hade insett att jag inte hade några sandaler så jag hittade ett par på DinSko rean. 149 pix, som hittat.
 
Vi mötte upp Saarah på stan och hon följde med hem, det bestämdes att det skulle bli grill ikväll också så jag och Saarah tog cyklarna till Willys och handlade lite.
Sen åkte jag och Jonas till Öängen och matade Karins kisse och på hemvägen hämtade vi ut nya datorn. Nu är det bara tv:n kvar och den kommer imorgon. Sen att vi kommer att få leva på havregrynsgröt i ett år, det gör ju inget.
 
 
Och vet ni vad, den nya grillen fungerade.
 

Så nu sitter jag, Petter och Jonas och myser i soffan, skulle visst bli någon film pratades det om. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0