29 Juni 2012

Så jävkla typiskt!!!!
Har blivit dunderförkyld.
Hoppas bara att att det håller sig till det och går över typ nu så jag inte blir febig och grejer också. Jag hinner ju verkligen inte med det här nu, jag ska flytta, jag har semester och svärmor är på besök. Känns sådär bra att sitta och hosta snora och vara allmänt trött.
Försöker verkligen att bita ihop så jag ser och låter pigg och glad ut iaf :)
 
Idag är nog planerna att åka till sotergården och slänga lite skräp, så vi sen ser vad vi har kvar att packa. Det låter väl som en ganska så bra idé, det tycker jag iaf.
 
Men nog från mig, hoppas ni mår bättre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0