14 Mars 2012

<3


Tiden går fort när man har roligt. Insåg (när Karin klagade på att jag aldrig bloggar längre) att det var ett braa tag sen jag skrev något sist.
Det har ju trots allt hänt lite :)
Jag och min kära Petter har förlovat oss. Hur bra som helst, känns fantastiskt. Ett bevis på att jag alltid vill stå vid hans sida och han vid min.
Så nu är det bara barn och giftemål som saknas, men det får väl vänta lite antar jag.

Annars så ringde det en chef och väckte mig när jag vilade igår. Han ville att jag skulle börja jobba i Vättersnäs hemtjänst, så på torsdag så ska jag gå brevid och sen börjar jag förhoppningsvis där den 1 April.
Det gillar vi!!

Sen så ska Petter tatuera sig idag och jag ska naturligtvis vara med och titta på när han har ont. Måste vara med och hålla handen även fast han inte erkänner att jag behöver det ;P

Vad händer/har hänt mer..?
På fredag bär det iväg till Ullared på lånade pengar, känns inte lika bra men Ullared är alltid kul :D Med syster Emma (naturligtvis) och Petter.

Men nu har jag nog inte så mycket att säga tror jag. Jag ska försöka bli bättre på att blogga, jag lovar.

Ha det kalas i vårsolen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0