18 Mars 2012

Söndag..
Skön söndag med sovmorgon. Jag jobbar 12-21 idag. Skönt!


Igår jobbade jag till 16 och sen när jag kom hem så rensade jag upp bland alla badrumsartiklar. Allt från smink till gamla hårprodukter till smycken som jag aldrig skulle använda igen slängdes.
Det var nämligen så att jag har en mojäng inne på toan som var överfull med massa skit och då tyckte Petter att jag skulle rensa det. Så jag hade till idag på mig att göra det annars så skulle han det. Så det var väl bäst och faktiskt rätt skönt nu när det är över.


Sen var det ju så att jag och yster var på ullared i fredags. Kvittot blev lite väl långt tyvärr, men det är inget att göra åt nu. Och jag känner inte att jag köpte något sådär jätte onödigt. Bara massa bra saker.
Bland annat en vind/regn lite varm jacka som jag hade tänkt att ha när jag är ute och cyklar i hemtjänsten. Det blev lite kläder, fryspåsar ovs.


Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kolla på nyhetsmorgon medan Petter ligger och sover. Han var ute och firade St Patriks day igår. Så han är väl lite seg antar jag :P ha ha ha.

Ha en underbar söndag!


Kommentarer
Lisa - Kreativ bakning ♥

Kvittot blir alltid lite väl långt när man är på Ullared haha ;)

2012-03-18 @ 20:03:45
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0