29 Mars 2012


Grattis mina älskade pojkar som fyller 3 och 5 år idag!!


Annars då..?
Jag har fått så himla mycket gjort idag, en sån där dag som bara har gått så himla bra.
Klockan 11 var jag nere i stan och mötte upp Saarah, lite shopping och lunch blev det. Alltid mysigt att träffa min kära vän <3


Sen åkte jag hem och påväg hem hämtade jag ett paket med böcker. När jag väl kom hem så städade undan lite kläder och när jag ändå höll på så rensade jag massor av onödiga handdukar och badlakan.
Efter det så ringde jag försäkringskassan och fixade avbetalning på pengarna dom ville ha tillbaka.
Sen blev jag sugen på att laga mat, men eftersom vi inte hade något hemma tog jag cykeln till ica och handlade lite och när jag kom hem lagade jag mat.

Så nu sitter jag i soffan och är fortfarande lite rastlös, men jag tror inte jag vill göra nåt mer idag än att ta en dusch och sitta i soffan faktiskt. Rätt gött det med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0