21 Maj 2012

Och helgen är över och en ny vecka har börjat.
Helgen har varit så himla bra!
Fredagen blev utgång med en hel drös med sjukt bra människor. Harrys, dans och glada människor.
Lördagen kan ni ju nästan räkna ut hur den såg ut. Bakfull som fan men mys med sambo hela dagen. Eller ja, fram till han bestämde sig för att åka ner till stan och kolla på fotbollen.
Söndagen var bäst i helgen. En lång cykeltur med min kära i solen, kaffe hos Jonas och sen en cykeltur till med Petter och Jonas. Sen åkte vi hem och grillade (i ugnen :/) och åt massa gott till det.

Så som sagt, helgen har varit så hmla bra!!!
Nu är det en ny vecka och vi får se vad som händer då, jag jobbar i helgen. Vilket är jävligt surt eftersom vädret ser ut såhär:
Haha! Nu blev jag glad. Väderkartan hade ändrat sig sen sist då det var tre stora feta solar och 20 grader varmt hela helgen. Nu såg den ut såhär:
Såhär känns det ändå okej att det ser ut.

Så idag jobbar jag kväll, en kort kvällstur. Känns bra. Alltid skönt att börja sent efter helg, även fast jag har börjat ogilla kvällsturerna. Jobbar nog hellre dag.

Hoppas ni har haft en kanon helg och att den nya veckan blir superbra den också.
Sol sol sol!



Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0