22 Maj 2012

41 DAGAR KVAR!
Idag har jag jobbat fram till klockan 13. Skulle försöka hinna träffa Saarah efter jobbet, men han tyvärr inte med det.
Men det blev dock en sväng till Sissi och vår nya lägenhet. Underbart att träffa henne och sen få mäta lite i lägenheten så vi vet vad vi får plats med.
Fick även med lite bilder:

(En lite fråga med, är det bara jag som har problem med uppladdningen av bilder på blogg.se.
Tar ju typ 10 minuter för en j*vla bild. Blir galen!! Därför blir det bara två bilder på köket, tjura inte på mig, tjura på blogg.se)
Aah! Ni anar inte hur mycket jag/vi längtar till att flytta. Få inreda och fixa, hur underbart som helst!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på tv innan jag somnar.
Ha det underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0