11 September 2012

Alltså detta datumet.. Det är nog många personer i världen som idag tänker lite extra på USA vilket jag också gör. Men just idag inte med lika mycket sorg och eftertanke som innan utan mer agression. Igår så passande så kollade vi på en dokumentär om allt som inte stämmer om den 11 September 2001 och World Traid Center-rasen och Pentagon smällen. Dokumentären "Loose Change" var väldigt intressant och man får lite att tänka på. Den finns att ladda ner på vissa sidor om man nu håller på med sådana olagligheter annars finns den säkert att få tag på på andra sätt också.
Om det ligger någon sanning i dokumetären det vet jag inte, men den är absolut värd att se och tänka över. USA har kanske lite mer fuffelns för sig än vad man tror och vet..
Den är absolut värd att se!
 

Idag är jag ledig men har fram till nu haft fullt upp. Jag har slängt ner lite tvätt i maskinen, varit iväg och hämtat körkortsböcker till Petter och lagat en dundergod mustig mums mums kycklingsoppa. JAM!
Så resten av dagen kommer bestå av ledighet och klädhängning.
 
Sen om jag orkar så ska jag lägga in alla bider från personalresan i Göteborg och berätta lite mer om den. Kan säga såhär att det var nåt jag aldrig kommer att glömma och som jag absolut vil göra igen. Ta en titt på Aveqia.se så får ni se vad vi hittade på. 


 
Men nu ska jag lägga mig ner i min sköna soffa en stund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0