15 September 2012

Lördag morgon, lördag mysmorgon till och med. Vi vaknade nog vid 7 och sen har vi bara legat och myst/halvsovt i sängen fram till 9.30 typ. Nu sitter vi och dricker latte, jag med datorn i knät och Petter med ps3 kontrollen.
 
Sjukdomen har gett sig iaf, febern hade gått ner nästan helt igår så jag var lite bitter över att jag inte kunde gå till jobbet. Men men, jag får ta med mig en stor godispåse och hälsa på på v-näs här snart. Måste endå hämta lite grejer som är kvar där.
 
Idag står det städning på schemat eller i alla fall fram till 16, då är det fotboll och jag försvinner från kartan i ett par timmar. Så vad ska jag hitta på då..? Ingen som har några bra ideer? Hepp, inte det..
 
Så nu vet ni det.
Tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0