17 September 2012

Jädrans förkylning då! Kommer den hänga med mig hela hösten nu antar jag. Suck! Man blir ju så jäkla seg av lite snor i näsan och harkel i halsen..
Men men, inget att göra åt.
Idag blir det brevidgång på Öxnehaga Servicehus. Börjar klockan 15 så det blir en lagom start tycker jag. Hoppas att dom är snälla mot mig :) Lite sur bara för att jag missar X-factor ikväll dock.
 
Annars inte så mycket. Vi var ute i Sonatorp en sväng igår. Fikade lite, busade lite, tittade lite på söta kycklingar och fick med oss lite ägg hem. Sen var det bara latande som gällde resten av dagen. Soffhäng! Allt för att bli kvitt förkylningen, som om det hjälpte..?
 
Men nu ska jag tja, inte göra så mycket alls. Ladda inför jobb med lite mer kaffe antar jag.
Hoppas att er helg har varit toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0