19 September 2012

Så här känner jag just nu..
 
Men det har gått bra de första tre dagarna på nya jobbet. Mycket att ta in, mycket att komma ihåg, mycket att lära sig. Jag glömmer alltid bort hur jobbigt det är de första dagarna när hjärnan får arbeta på högvarv. Och nu när jag får springa speciellt i trappor 100 gånger mer än vad jag bruar så är ju kroppen slut också eller ja, benen. 
Så vad jag ska göra ikväll kan ni nog räkna ut. Sitta i soffan.
 
Imorgon är jag ledig. Ska tydligen tvätta lite om det finns någon tid till oss. Men sen ska jag framför allt cykla bort till Vättersnäs, hämta mina grejer som jag har där och säga hej då till dom förstås.
 
Hoppas ni har det lika bra som jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0